piątek, 16 stycznia 2015

Magnoliowy notesik

Chwilowo robię dwa duże projekty ale efekty pewnie pokażę dopiero po feriach - nie wiem jeszcze jak zdążę je skończyć przed małym resetem, którego potrzebuję i to bardzo. Ostatnie dwa tygodnie to spanie po 4h dziennie i szczerze mam wrażenie, że chodzę na rzęsach :) Jeszcze chwila i chwila oddechu będzie. a potem pomiędzy pracą też troszkę przyjemności i Craft Wawa, warsztaty...

Dziś na szybko notesik, który robiłam już dawno. Aż sprawdzałam czy go pokazywałam ale w etykietach nigdzie go nie znalazłam. Jak dubluje to przepraszam :)

Magnoliowa panienka z przodu, prosto, bez wielu ozdóbek, żeby nie zaczepiać.



Notesik był dla młodej dziewczynki - mam nadzieję, że się przydaje.

Na pracy stempel z Agaterii "Notes"


Pozdrawiam serdecznie i wracam do robienia zaproszeń:)

4 komentarze:

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...