wtorek, 30 czerwca 2015

Okładki na fotoksiążki dla Pań - prezenty na zakończenie przedszkola

Bukiety jakie pokazywałam ostatnio były od nas. Moje rączki brały także udział w ozdabianiu fotoksiążek dla wychowawczyń. Każde dziecko narysowało panie i te rysunki zostały zeskanowane i wraz ze zdjęciami stworzyły fotoksiążki dla pań. Moim zdaniem super pomysł. A jak wyszło zaraz pokażę.


Turkusy






Szarości






Albumy wyszły piękne i będą wspaniałą pamiątką. 

W pracach użyłam nowych nabytków ze zlotu warszawskiego - wzięłam udział w kursiku na magnesikowy notes w Craft Passion - w serwecie się zakochałam i kiedyś nabędę :) Póki co mam napis i do robienia albumów użyłam mega mocnej czerwonej taśmy, sprawdziła się idealnie. Adres bloga TU. Serwetek dzięki uprzejmości mogłam sobie zrobić do domku i właśnie do tego projektu. Dziękuję :)

Na kursik wyciągnęłam moją Kasię :)





  - kursik na magnesik w Retro Kraft Shop i blog TU




I tym miłym akcentem, pełna nowej energii uciekam na zajęcia kreatywne z moimi łobuziakami. Pozdrawiam wszystkich wakacyjnie.

8 komentarzy:

  1. Ten notesik jest też na magnes? Świetny! Przydatny do listy zakupowej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fotoksiążki są piękne :) Serwetka wkomponowana idealnie :)
    Ja raz jeszcze dziękuję za udział w make&take Craft Passion. Pozdrawiam cieplutko i mam nadzieję do zobaczenia na kolejnych zlotach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście świetny pomysł, i piękne okładki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...