niedziela, 6 grudnia 2015

Błękitny power flower - kolejna karteczka

Ostatnio chodzę po ścianach ze zmęczenia i mam wrażenie, że chwilowo lepiej nie będzie :( W pracy ogarniam dwa duże wnioski o dofinansowanie, do tego dwa duże projekty (w związku z jednym czeka mnie wyjazd za m-c na kilka dni a ja tu bez odciętej pępowiny już nie wiem jak to zniosę:()

Do pokazywania mam niewiele. Bez bicia przyznaję się, że jeszcze nie ogarnęłam ani prezentów świątecznych, ani kartek na święta. A czasu coraz mniej :( Chyba w tym roku za dużo ich nie wyślę :(

Póki co pokazuję drugą karteczkę z moich power flower, czyli dużo kwiatków, mediowanie, zabawa kredkami w cieniowanie, dużo gesso, splashowanie. Z efektu jestem bardzo zadowolona. 





Kartkę zgłaszam na wyzwanie bloga Studio 75 z tablicą inspiracyjną 



A na koniec pokażę jeszcze świąteczne wydanie "Twórczych Inspiracji"


Cała rozkładówka


Generalnie cały numer jest mega świąteczny, bombkowy, bombkowy i jeszcze raz bombkowy :)

Bombki wstążeczkowe


Bombki powertex

Bombki z kryształkami

Bombki z guzików

Rewelacyjne wzory na zawieszki, bombki itd z koralików - coś co na pewno wykrzystam w swoich tworkach.


Szyszkowy skrzat - patrząc na moją ferajnę to bardzo dobry pomysł na wspólne spędzenie czasu :)


 Cudowne kartki z hafikami. Serio jestem coraz bliżej od faktu rozpoczęcia przygody z haftem. Ale skąd wziąć czas na nową technikę skoro na stare mi brakuje czasu :)


Kolorowe sześciokąty, z których o torbie marzę :) Ale tu raczej się będę uśmiechała się o jakąś wymiankę :)



Już stała rubryka, którą bardzo osobiście lubię, czyli galeria czytelniczek. Cieszę się, że dziewczyny, że tak naprawdę każdy ma szansę na pokazanie swoich pasji, swojego hobby na łamach pisma.


I moja perełka, czyli galeria twórczo zakręconych blogów, w której obserwuję blogi znanych mi osób.

Polecam serdecznie.

Dziękuję za przemiłe komentarze pod ostatnimi postami. Pozdrawiam serdecznie.

13 komentarzy:

  1. Kartka prezentuje się rewelacyjnie, dopracowana w każdym detalu. Niestety ten czas tak szybko leci, nie przejmuj się dasz rady ze wszystkim. Powodzenia w pracy : ) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jest piękna i dużo się na niej dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna karteczka! Powodzenia w wyzwaniu:)
    Ja też juz dawno złapałam zadyszkę, na kartki musiałabym mieć dużo czasu, bo jak juz rozłożę cały majdan to nie po to by zaraz go zwijać, a czas ucieka jak szalony:(
    Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. u nas na tapecie będą dziecięce raczki, które mają zamiar malować, przyklejać, pisać i wysyłać ... :)
    a bombkę guzikową i plastelinową tworzyliśmy w zeszłym roku ... a na tegoroczna brak weny ....

    OdpowiedzUsuń
  5. urocza ... pięknie prezentują się zwłaszcza kwiaty na tle reszty ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna kartka, jest rewelacyjna, bardzo mi się podoba :) a jeśli Cię to pocieszy, to ja też już nie wiem sama, w co ręce włożyć pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka :)
    A z czasem przed Świętami faktycznie jest ciężko, zwłaszcza dla rękodzielników, no ale co zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Flower power jest super!!! Piękna karteczka i super kolory!
    A sytuacja się nie przejmuj rok się skończy przyjdzie kolejny dużo lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie martw się, wszystko się ułoży :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kartka! "Twórcze Inspiracje" zawsze czymś zainspirują. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję ślicznie wszystkim za przemiłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna kartka, z cudną kompozycją :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Studio75! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...