sobota, 2 stycznia 2016

Poświątecznie i kartkowo

W Nowym Roku 2016 życzę moi mili wszystkiego co najlepsze, dużo zdrowia i szczęścia. Życzę Wam, byście spełniali marzenia i dążyli do ich realizowania i nigdy się nie poddawali.


Dzisiaj pokażę karteczki, które zrobiłam na te święta. Trochę się tego uzbierało:

1. Prosto i konkretnie z Magnolią


2. Otwierana - robiona na Art in Town podczas make&take w Studio75



 3. Zrobiona 2 lata temu i nie miała tego czegoś - dołożyłam wykrojników, cieniowania i brokatu i dopiero mi się spodobała


4. Ze sztucznym śniegiem i widoczkami


5. Z misiami - oczywiście kolorowanymi copikami


6. Kolejna z Magnolią


7.  Prosta z wytłoczonym wzorem i mini Magnolią


8. Kolejna otwierana - już sama robiłam z papierków Studio75


9.  Z mini Magnolią w nietypowych kolorkach


Karteczkę zgłaszam na wyzwanie Art-Piaskownicy "Kartka świąteczna"


10. Kolorowa w czerwieni z Magnolią


Karteczkę zgłaszam na wyzwanie Eco-Deco "Wyzwanie świąteczne"



11.  I kolejna kolorowa z Magnolią


Jak już jesteśmy przy klimacie świątecznym to pokażę jakie moje małe marzenie spełniła Kasia zamawiając dla mnie u Elis skrzata świątecznego. I jeden takowy trafił do naszego domku:


A na koniec pochwalę się - zdobyłam wyrożnienie i jestem w top 3 wyzwania "Motywaryjka" na blogu Pomorze Craftuje - albumik glamourowy chłopaków został doceniony



Bardzo się cieszę i dziękuję.

Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za ostatnie komentarze.

20 komentarzy:

  1. Wspaniałe karteczki, życzę Ci powodzenia w wyzwaniach. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne kartki, otwierana czerwona najpiękniejsza ;)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
    4. z widoczkiem i sztucznym śniegiem jest najpiękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne karteczki!Gratuluję wyróżnienia Beatko, należało Ci się!
    Wszystkiego najlepszego w każdym dniu 2016 roku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne karteczki :-)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie

      Wszystkiego dobrego w Nowym Roku !!!

      Usuń
  6. Wszystkie karteczki piękne, ale mnie kuszą Magnolki :) Twoje są sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba i ja skuszę się w końcu na tego świątecznego skrzata ...

    OdpowiedzUsuń
  8. O, jak dużo kartek. Urocze. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę ich narobiłam w tym roku :) zawzięłam się :)

      Usuń
  9. Zapomniałam o Twoim skrzacie :-))))))))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...