środa, 28 grudnia 2016

Cztery zawieszki


Święta, święta i po świętach. Ja w tym roku nie przygotowałam za dużo. Choroba zmogła mnie porządnie. Na szykowanie dobrych rzeczy został ostatni dzień. Wszystko się udało. Prezenty robione udało się skończyć, obdarowani szczęśliwi. Ostatnia wymianka z tego roku (cudowna ale o niej później) doszła do skutku z obopólnym zadowoleniem (wręcz euforią z mojej strony - do tej pory chodzę w swoich nowych zdobyczach). Szkatułka dla WOŚP wykonana, wysłana - niedługo pokażę. Kończę ten rok bez zaległości :) chyba... 

A dziś pokażę Wam komplet bombek, jaki zrobiłam jeszcze na początku grudnia - ale dopiero teraz miałam czas obfocić.


A lot of work, illness but I have done everything what should be done :) I'm so glad about it. A New Year will start with empty card :) I hope...






Bombeczki i drewienka z Eko-Deko. Baubles and wood stuff from Eko-deko.

Bombki zgłaszam na wyzwania (Challenges in which I will participate):

- blog sklepu Rapakivi "wyzwanie z moodboardem #58"


- blog essy-floresy "Bożonarodzeniowe ozdoby i dekoracje"



- blog helloscrap.pl "Świąteczne dekoracje"

Serdecznie pozdrawiam.

15 komentarzy:

  1. Urocze zawieszki, bardzo fajnie wykorzystałaś firmowe produkty. Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne bombkowe zawieszki. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Essy-floresy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne maleństwa :)dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne bombeczki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Essy-Floresy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie wyglądają :) Wisiały na choince?

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są :-) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Hello Scrap.

    OdpowiedzUsuń
  7. :) zawieszki cudne!:) no i cieszę się że kolczyk się znalazł:) to pewnie tak na szczęście żeby dobrze zakończyć Stary Rok:) Dzięki jeszcze raz za cudną wymiankę no i wszystkie naj w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne bombki. Dziękuję za wspólną zabawę w wyzwaniu Essy-floresy.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Są śliczne, takie cieplutkie :)
    Ja też rozchorowałam się przed Świętami :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne!
    Dziękuję za wspólną zabawę w Rapakivi.
    Wszystkiego dobrego w nadchodzącym Nowym Roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne te zawieszki! Wszystkiego Dobrego w nadchodzącym roku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne ozdoby, dzięki za zabawę z helloscrap.pl.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękujemy za zabawę z Hello Scrap :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Album ślubny dla Craft o'clock

 Hej wszystkim! Dzisiaj pokażę Wam albumiku ślubny w bardzo nietypowej formie. Bo dorobiłam do niego etui z papieru i folii pcv z zapięciem ...