sobota, 28 stycznia 2017

Zawieszka - tabliczka dla EKO-DECO

Czy Wy także cierpicie na chroniczny brak czasu? Ja ogarnęłam własnie koniec semestru i żeby się ze wszystkim wyrobić ostro zaczęłam nowy semestr. Zeszyty trzech klas do sprawdzenia, kartkówki jednej klasy a na najbliższe 2 tygodnie w kolejnych kilkunastu klasach zapowiedziane kartkówki i sprawdziany mam. Będzie co robić w ferie :) Już widzę jak odpocznę. Ale nic to jak tylko mogę odrywam się od pracy i coś tworzę. Dużo powstaje ostatnio z biżutkach. Trochę powrót do korzeni się odzywa - narobiłam ostatnio multum kolczyków ze Swarovskim. Kilka pomysłów czeka na materiały i czas. A ile rzeczy mam do pokazania :)

A w międzyczasie pokażę zawieszkę do przedpokoju:


Jak dam radę dołożę później więcej zdjęć zawieszki :)

Test wyszedł tylko na plus dla drewienka. Jest rewelacyjne.

Jak ktoś ma ochotę zobaczyć jak dziewczyny poradziły sobie z tabliczką zapraszam TUTAJ. A po zawieszkę zapraszam do sklepu EKO-DECO.

Zawieszkę zgłaszam na wyzwanie:

Pozdrawiam serdecznie


3 komentarze:

  1. This is gorgeous! Thank you for joining us at Penny's Challenges
    Hugs, Mary (DT member)

    OdpowiedzUsuń
  2. No popatrz, niby zwykłe drewienko, ale po takiej metamorfozie może odmienić każdy przedpokój i nie tylko. Piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Thank you for sharing your lovely crafting for Penny’s challenge 313 – hope to see you again soon – Hazel DT x

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Album ślubny dla Craft o'clock

 Hej wszystkim! Dzisiaj pokażę Wam albumiku ślubny w bardzo nietypowej formie. Bo dorobiłam do niego etui z papieru i folii pcv z zapięciem ...