niedziela, 17 września 2017

Romantyczny Layout dla Cherry Craft

Wreszcie go skończyłam. Zaczęłam go robić na warsztatach z Martą Piekarczyk ale sytuacja domowa zmusiła mnie, że z kursu musiałam wyjść chwilę po rozpoczęciu pracy. I taką mokrą bazę sobie zabrałam do domu. I tak leżała i czekała. Aż się doczekała :)

I zdjęcia i dodatków i wszystkiego. Jest mega romantyczna, dziewczęca. Cudna.




Layout przygotowany został przygotowany na produktach dostępnych w Cherry Craft. Zapraszam na zakupy.




W pracy wykorzystałam






Pracę zgłaszam na wyzwania:



Pozdrawiam serdecznie


8 komentarzy:

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Album ślubny dla Craft o'clock

 Hej wszystkim! Dzisiaj pokażę Wam albumiku ślubny w bardzo nietypowej formie. Bo dorobiłam do niego etui z papieru i folii pcv z zapięciem ...