wtorek, 8 maja 2018

Jeżyk dla Polkadoodles

Tak, tak dzisiaj to ten dzień - moja pierwsza praca dla Polkadoodles. Nawet nie wiecie jak jestem podekscytowana i jak to miło pracować na produktach tej firmy. Napisy, papier i stempel tworzą razem spójną całość. 

Dzisiaj na blogu Polkadoodles rusza kolejne wyzwanie "Użyj brokatu albo czegoś lśniącego" - "Use some glitter or something shiny". Zapraszam TUTAJ.



Użyłam ze sklepu następujących produktów (I used):


- Papier Winnie Celebrations 2 
- Earlie Hedgehog Balloon
- Pancake Sentiments

Karteczkę zgłaszam na wyzwania:
- I like challenges "Z grafiką"

- Kartkowe ABC "I jak ilustracja"

Pozdrawiam serdecznie


11 komentarzy:

  1. Śliczna!!! Wszystko pasuje do siebie. Naprawdę jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, pozytywna karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh my, how sweet is this! So happy you joined in with GDT!

    OdpowiedzUsuń
  4. Very cute image! Thank you for sharing your creation with us @ Incy Wincy Designs With Things That Fly Challenge. Good luck!-Maria Giselle B.

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza ilustracja i śliczna kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chwyta za serce <3


    Dziękujemy za udział w naszej zabawie!
    DT " I Like challenges"

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...