środa, 14 sierpnia 2019

Dekorowanie sali ślubnej - ślub w granatach

W lipcu miałam duże zadanie do wykonania, częściowo już Wam o tym pisałam. Dekorowanie kościoła, sali weselnej,  zrobienie winietek i numeracji stolików, posadzenie gości i menu, pudełko z akwarelą na koperty ślubne i kolczyki ślubne sutaszowe. Dawkując emocje podzieliłam pracę na kilka postów.

 I tak oto dziś kilka migawek zrobionych przez fotograf Julię Wiejksznar z Krakowa. Niesamowicie ubrała moja pracę w obraz pełen kolorów i światła. A Katerinie-kwiaty na ślub dziękuję za pomoc w organizacji szkła. Dzięki za użyczenie sprzętów.

Oto efekt moich działań:










Mam nadzieję, że i Wam się spodoba efekt końcowy. Ja byłam zachwycona. Może czas zająć się tym profesjonalnie?

Pozdrawiam serdecznie
 

3 komentarze:

  1. Pięknie! Bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna dekoracja, bardzo elegancka.
    Zdecydowanie powinnaś kontynuować. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie i stylowo czyli weselnie z klasą Brawo Ty!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...