poniedziałek, 7 października 2019

Karteczka na Chrzest Święty dla Cherry Craft

Wracam na dobre tory na blogu Cherry Craft. Mała przerwa była mi potrzebna. Z nowymi siłami wrzucam kolejną z inspiracji. Mimo że jesień już ostro działa ja czasu na nic nie mam. W pracy cały czas ogrom pracy. Z dzieciakami ogrom lekcji, zajęć i cały czas coś się dzieje. Na dokładkę zrobiłam sobie coś z plecami i regularnie żyję w bólu. Nawet planować nie mam co, bo z dnia na dzień potrafię z łóżka nie wstać tak mnie boli. Aby do lata, jak mawiała moja mama. Jeszcze poproszę o szczęśliwy los na loterii albo odwrócenie się wreszcie kart. 






8 komentarzy:

  1. Jak uroczo i lekko :)
    Zdrowia życzę ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna. Idealna dla maluszka :)
    Zadbaj, Kochana, o siebie. Idź lepiej do lekarza.

    OdpowiedzUsuń
  3. What a wonderful designed card with stitches. Lisa at Brown Sugar Challenge .

    OdpowiedzUsuń
  4. Your card is so beautiful! I love the soft colors you have used.
    I hope you find relief for your back soon. That hurts the whole body when the back is sore.
    Thank-you for joining us at the Crafts Galore Encore Challenge.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka, bardzo lubię tą kolekcję papierów. Dziękuję za udział w wyzwaniu Love to Craft Challenge Blog.
    Agnieszka chanya13 DT

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you for joining us at NJC with such a gorgeous vintage style card, so soft and pretty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, so much loving handiwork goes into everything you make, and this is no exception! Such a gorgeous creation! Thank you so much for your entry at MIUCB.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Karteczka komunijna dla dziewczynki dla Miszmasz Papierowy

 Hej wszystkim! Dzisiaj pokazuję karteczkę komunijną dla dziewczynki. Tekturki od Miszmasz Papierowy pięknie się na niej wkomponowały. Miłeg...