wtorek, 4 sierpnia 2020

18-tkowy box

Hej wszystkim !

Ostatnio w mojej pracowni sporo boxów. Jak był czas, że prawie nigdy się za nie nie brałam to teraz mogłabym je robić non stop. A dzięki Wam co i rusz pojawia się ku temu okazja. Dziękuję.

Ja trochę ostatnio w niedoczasie, ze stresem czy tata stanie na nogi. Staram się ogarniać to co trzeba. I tyle albo aż tyle. 







Papiery z P13, stemple z Agaterii. Tort z Wycinanki. Całość gessowana.

Box zgłaszam na wyzwania:

Pozdrawiam Was serdecznie!
 

3 komentarze:

  1. Hello
    Wow Stunning present in a Box I love it and the Birthdaycake awsome

    Hugs and Creativity
    Cinderella
    XX

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny ten box Beatko. Życzę Twojemu tacie szybkiego powrotu do zdrowia. Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful project. Thanks for sharing with us at Crafty Hazelnut's Patterned Paper Challenge. Good luck!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...