piątek, 13 lutego 2015

Laleczki - moja nowa fascynacja :)

W ostatnią sobotę miałam przyjemność uczestniczyć wraz z F w warsztatach prowadzonych przez Gosię Salamon ze Scrap Butiku. Warsztaty miały nauczyć mnie i młodego jak robić te warstwy w sławnych lalach. I faktycznie dowiedziałam się wielu nowych rzeczach, zakochałam w kilku produktach i generalnie tylko szukam co i gdzie zdobyć w dobrych cenach :) Szaleństwo.

Jak doliczę do tego chroniczny obecnie brak czasu to możecie sobie wyobrazić, że idzie to wszystko bardzo powoli. Po przyszłym weekendzie troszkę będzie spokojniej. Miejmy nadzieję.

A dziś pokażę tylko moje i F dzieła zrobione podczas kursu

Zdjęcia częściowo moje z komórki a część podkradam od Gośki






Było super - teraz można działać dalej w temacie :) 

Póki co mam dwie pary sutaszowych kolczyków do pokazania (tzn jedne są na wymiankę więc pokażę jak dotrą na miejsce...), pokończyłam jakieś drobne bransoletkowe zamówienia a teraz biorę się za bordowy komplet sutaszowy. Potem ślubny mnie czeka.

Pozdrawiam serdecznie

5 komentarzy:

  1. Fajnie, że się dokształcasz na warsztatach, tak można poznać nowych ludzi i dużo się nauczyć :) I już widać efekty - bardzo ładne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki dziewczyny

    Sandrynko- czekam na dwie rzeczy i biore sie do roboty sama wiesz za co :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...