niedziela, 8 lutego 2015

Podziękowania dla gości

Do kompletu do zaproszeń robiłam jeszcze zawieszki, które wraz z pierniczkami miały tworzyć komplet w ramach podziękowań dla przybyłych gości.

Zawieszki z tego samego papieru z dziurkami gwiazdeczkami









Przyczepiłam je na próbę do herbatki dla znajomej - myślę, że będą leżały dobrze a ze strony rodziców młodego to bardzo miły gest takie podziękowania.

Młody będzie miał chrzest w dniu moich urodzin - śliczna data :)

Ja wczoraj byłam na wspaniałych warsztatach (efekty pokażę lada dzień bo dziś nie zdążyłam choćby komórką obfocić przy dziennym świetle) - jestem po z głową pełną pomysłów, tylko niestety luty będzie ciężkim czasem do ich realizacji. Codziennie pracuję i mam w tym miesiącu sporo zajęć z fizyki z dziećmi. Trzeba to jakoś pogodzić ale wiadomo, że czasu na robótki bardzo mało będzie. Może w przyszłym tygodniu jak wszystkie konspekty zajęć będę miała przygotowane :)

Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

3 komentarze:

  1. Piękne!Takie podziękowanie to przemiły gest:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie to wszytko razem będzie wyglądać! życzę oczywiście dobrej lutowej organizacji- całuski

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...