środa, 7 września 2016

Nadal spokojnie w clean&simple ale nie tak łatwo - dla DIY

Ostatnio coraz mocniej pałam miłością do stylu clean&simple. Myślę, że troszkę jest to związane z faktem, że jak coś mi się spodoba to jak mawiałam moja matematyczka z LO robię wiele prac w danej technice i przechodzę dalej by poznać i robić jak najlepiej coś kolejnego. 

Dzisiaj kolejna karteczka - niby prosta, ale jak przyjrzycie się szczegółom wcale aż taka prosta nie jest. Balony i sukienka są warstwowe, pokolorowane copikami z dodatkiem ecoliny.

Clean&simple card. Not so simple because dress and baloons are 3d. Coloured by copics and ecoline.







Mam nadzieję, że się podoba :)

Karteczka została zrobiona jako inspiracja na kolejne wyzwanie na blogu D.I.Y. czyli zrób to sam. Zachęcam do wzięcia udziału.

Card is a inspiration at DIY blog. HERE.




Karteczkę zgłaszam na wyzwania: I would like to enter in this challenges:


- Craft Rocket Challenge "Anything goes"

Pozdrawiam serdecznie. Best regards.

12 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię proste prace. I fajne jest to, że jednak mimo prostoty dzieje się dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza kartka! Bardzo podoba mi się jej delikatność i prostota formy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się bardzo podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. coś mi blogger zwariował i powielił posta- a komentarze od obydwu się pojawiały. Żeby był porządek to tutaj dodam komentarze z tamtego posta:

    Gayatri7 września 2016 13:50

    Gorgeous card! Love the colour combination and the skirt of the girl. The border is so much fun. Thanks for playing along Simon Says Stamp Anything Goes Challenge. Gayatri xx



    ProjectGallias7 września 2016 15:54

    Świetna! Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka Ci wyszła :-) Ja lubię rzeczy proste, nieprzeładowane :-) Pozdrawiam i życzę wygranej w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosta,cudowna kartka.Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka :)
    Ta ramka na brzegach jest malowana, czy to stempel?

    OdpowiedzUsuń
  8. super ujęcie tematu
    prawdziwa lekkość
    dziekuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu-ewa.pl
    pozdrawiam
    ilona

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna jest w swej prostocie ...dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Sklep-Ewa. Pozdrawiam Margot xx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...