niedziela, 27 lutego 2022

Kartka ślubna z kolekcją Old Time od Digital Paper

 Hej wszystkim

Na blogu Digital Paper pojawiła się moja najnowsza inspiracja- karteczka ślubna w stylu boho, old time... Na karteczce tło wyknane z baz do kolekcji. Kartki pochlapałam ecoliną i ostemplowałam kleksowymi stemplami z Laserowe Love w kolorze antique linnen. 

Na wierzchu stworzyłam kompozycję z elementów do wycinania i dokleiłam metalowy napis własnoręcznie zrobiony "love". 






W pracy użyłam:


Pozdrawiam Was serdecznie i wiecie co? Życzę nam tej beztroskiej zabawy na weselach, zero stresu i obaw o przyszłość. Niech Państwo młodzi mogą się cieszyć w spokoju pierwszym dniem ich wspólnej drogi.

2 komentarze:

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Karteczka komunijna dla dziewczynki dla Miszmasz Papierowy

 Hej wszystkim! Dzisiaj pokazuję karteczkę komunijną dla dziewczynki. Tekturki od Miszmasz Papierowy pięknie się na niej wkomponowały. Miłeg...