poniedziałek, 21 lutego 2022

Moje ceramiczne tworki

 Hej!


Jakiś czas temu wymyśliłam sobie spełnienie jeszcze jednego marzenia - nauczenie się lepienia z gliny. Co tydzień biegam na zajęcia, na których lepimy różne rzeczy. Coś tam powstaje powolutku sobie. Raz jest lepiej, raz gorzej. Chyba najtrudniejsze jest fajne szkliwienie. Z niektórych efektów jestem mega zadowolona, niektóre mnie nie zadowoliły. Już wiem jak ważne jest dobre dobranie koloru rzeczy, jak ważne jest dokładne poszkliwienie. 

Oto efekty moich działań:















Pozdrawiam serdecznie

1 komentarz:

  1. Raz po raz przelatuję przez te ceramiki Twoje i nie mogę się napatrzeć. Każda jedna mi się bardzo podoba. Ty i w tym temacie masz zdolności :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Karteczka komunijna dla dziewczynki dla Miszmasz Papierowy

 Hej wszystkim! Dzisiaj pokazuję karteczkę komunijną dla dziewczynki. Tekturki od Miszmasz Papierowy pięknie się na niej wkomponowały. Miłeg...