poniedziałek, 9 maja 2011

Romantycznie, ślubnie, biało

Biały to taki niewinny kolor, piękny, delikatny. Marzyły mi się takie perełki w białym kolorze. I dzięki blogowej koleżance MonDu miałam możliwość stworzyć nie takie zwyczajne perełki. Są stopniowane i mają dołożone biconki Swarovskiego. Dodam dla zabobonnych, ze perły nie są naturalne a także Swarovskiego. Wyszedł taki oto delikatny komplet.

Znikam na wiele dni z życia blogowego (tym razem nie z powodu aparatu- przyznam, że zdjęcia mam tylko dzięki życzliwości kochanych ludzi a w dodatku takie piękne... ) z naszym małym idziemy do szpitala, w dodatku nastrój bardzo kiepski i z innych powodów. Jakby życie chciało pokazać, że piaskiem w oczy zawsze sypnąć może. Modlę się, żeby przepowiednie lekarzy co do moich wszystkich maleństw się nie sprawdziły. Nie będę Was zanudzać bo to nie miejsce i pora :) Jak będzie wszystko dobrze to napewno napiszę.

Od MonDu dostałam cudowny komin i czapę w moim ulubionym morskim kolorku :) I na dokładkę kobitka takie cuda mi podarowała :) Dziękuję !!!

1 komentarz:

  1. ...śliczny komplecik...Beatko zrób zdjęcie na ciemnym tle żeby bardziej oddać piękno tych cudeniek...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...