wtorek, 17 stycznia 2012

Styl ślubny - part 1

Szykuję sporą kolekcję ślubną, więc co jakiś czas pojawi się jakiś nowy wzorek związany z tą tematyką. Niektóre wzorki planuję prostsze, inne bardziej rozbudowane. Będą różne formy, akcesoria. Pomysł rozrysowany, rozpisany i obecnie zakupuję potrzebne materiały. Ale jednocześnie nie próżnuję i robię z tego co mam, co by czasu nie marnować.

Na pierwszy rzut proste wyplecione kolczyki ze srebra pr.925 i Swarovskiego. Proste a jednocześnie ze swoistym urokiem. Same oceńcie :) - wzorek na kolczyki zaczerpnięty z internetu.


Blogger rozrabia i ciężko się dodaje komentarze :( Mam nadzieję, że się to zmieni szybko. Jutro obiecuję coś zupełnie nowego pokazać w moim ulubionym kolorku. I mam nadzieję, że najbliższe dwa wieczory i skończę bransoletkę sutaszową bo już niewiele zostało ale w nocy nie miałam już sił żeby się za nią zabrać. Aniu przepraszam - jeszcze chwilkę cierpliwości poproszę :)

Miłego dnia życzę wszystkim.

9 komentarzy:

  1. Przecudne te kolczyki...dla panny młodej idealne...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne,w takich kolczykach każda panna młoda będzie wyglądać uroczo.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie kojarzą się z sopelkami lodu... na pewno będą współgrały z bielem sukni Panny Młodej :)))
    Pracuś z Ciebie !

    Dziękuję za odwiedziny ... córcia właśnie wróciła do domku !!!
    Jestem szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne :) jak wszystkie, które robisz. Bardzo bardzo mi się podobają. :*
    Czy komuś udało się złapać licznik??

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguniu- cudowne wiesci !

    dzieki dziewczyny

    Aniu-dostalam jednego maila ze screenem 100023 i nie wiem co zrobic.. bo myslalam,ze do koncowki 10 kto najmniejszy a tu lipa bo malo kto przewidzial,ze tka nagle tyle wejsc bedzie. jak pytalam dziewczyny z innych blogow to mowily,ze tak to juz nie bardzo :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne. Zarazem delikatne i strojne. Bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...