piątek, 13 stycznia 2012

Szum fal i błękit nieba

Jak w tytule chyba tego mi właśnie potrzeba teraz -  totalnego wyciszenia i uspokojenia nerwów :( Zaczynam melancholijnie ale dzisiaj nie jestem w dobrym nastroju. Trzynastka zawsze dla mnie szczęśliwa (z tą datą brałam nawet ślub) dziś dała mi popalić. Wylądowałam z samego rana u lekarza i sprawdzanie co się dzieje. Najgorsze scenariusze wykluczone ale i tak nie wiadomo co jest grane. Oby jeszcze 5tygodni maluszek wytrzymał, żeby mieć jakieś szanse bo narazie waży 700g :) Tak dużo i tak mało jednocześnie :)

Dzisiaj kolczyki, które są w moim ulubionym kolorze - błękit, turkus i kamień wyleżany a taki piękny - labradoryt.



Kolczyki postanowiłam zgłosić na swoje pierwsze wyzwanie w Kreatywnym Kufrze pt "Moja dusza"



Jak pisałam kolczyki są w moim ulubionym kolorze - kolorze wody, nieba... To kolor, który działa na mnie uspokajająco, wyciszająco, a jednocześnie mobilizująco. I taka właśnie jestem -  w sytuacjach stresowych zaczynam aktywnie działać nie tracąc panowania, bo cóż mi po panice jak trzeba działać.  Jak ten labradoryt z błyskiem w centralnym punkcie jestem twarda w środku jak kamień i nie poddaję się łatwo. Uważam, że jeśli ja czegoś nie zrobię to nic nie osiągnę. Najlepszym dowodem na to są moje cudowne dzieciaki, którym lekarze dawali 40% szans, że się pojawią na świecie. A ja mocno wierzyłam, że się uda i dbałam o to najlepiej jak umiałam. I oni są, żyją i są radością mojego życia. Nie ma dla mnie nic ważniejszego od mojej rodziny. Już marzę o wspólnych wakacjach nad niebieską wodą :)

Pozdrawiam wszystkich


p.s. Przypominam o screenie z 10000 wejść - będzie nagroda jak obiecałam wcześniej!!!

10 komentarzy:

  1. życzę więc wyciszenia wieczornego i spokojnej nocy! Dużo zdrówka!
    Piękne błękity - i kamień też niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię turkusowy kolor i labradoryty! Kolczyki jak dla mnie stworzone ;)
    A 13-ka...sama mówisz że zawsze była dla Ciebie szczęśliwa więc....nic złego nie może się zdarzyć :) Będzie dobrze, zobaczysz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne! Śliczny kolor.
    Życzę dużo zdróweczka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fakt, te kolory aktualnie pociągają bardzo... :) Aczkolwiek u nas dzisiaj spadł wreszcie śnieg i już nie mam szarości za oknem .

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Życzę dużo zdrowia, bądź dobrej myśli, na pewno będzie wszystko w porządku :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę spokoju, dobrych myśli i trzymam kciuki aby wszystko było dobrze :)
    Nie wiem dlaczego ja Cię wcześniej nie kojarzyłam z sutaszem, może przez te koraliki w nazwie bloga? Kolczyki świetne, proste ale bardzo wyraziste.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie bedę oryginalna i powiem ,że piękne błękity :)
    Pozdrawiam i duzo zdrowia zyczę !

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolczyki.Uwielbiam wszystkie odcienie niebieskości:)))
    Zdrówka życzę.
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj, przypominamy o pozostawieniu adresu e-mail w poście z wyzwaniem. Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  10. dziekuje dziewczyny za wszystkie dobre slowa. przestalam plamic i poki co jest dobrze. aby do wiosny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...