poniedziałek, 4 lipca 2011

Kwiatki sutaszowe i moje ulubione kolorki

Witam Was wszystkich w ten pochmurny dzień. Dzisiaj z maluchami wybyliśmy tylko na pocztę, do przedszkola po resztę rzeczy i po kalosze i wróciliśmy w pełnym tego słowa znaczeniu mokrzy od stóp do głów :( Pogoda nie nastraja optymistycznie ale nie poddaję się chandrze i ogarniam wszystko. Zamówienia prawie ogarnięte. Zostały mi do zrobienia dwa zegarki i jedna bransoletka. W międzyczasie dokupiłam kilka drobiazgów w sklepie budowlanym :) i nowy pomysł powstaje a kilka czeka na swoją kolej. Może niedługo ujrzą światło dzienne.

Dziś zaprezentuję kolczyki, które robiłam całkowicie dla siebie. W moich ulubionych kolorkach - turkus i brąz. Ale okazało się, że przy moich ciemnych włosach tego brązu prawie nie widać więc są do oddania w dobre ręce. Sylwia z blogu Soll podpowiedziała mi sposób na kwiatuszki i jestem w nich zakochana zwyczajnie :) W kolczykach użyte turkusy i biconki Swarovskiego.



5 komentarzy:

  1. też lubię te kolorki:)
    RoksanaStyl

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne-bardzo lubię to połączenie kolorków:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękną biżuterię wykonujesz. Te kolczyki tez są super.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są, ja też niestety mam czarne włosy, ale zawsze można je spiąć w koczek, i już prezentują się pięknie :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...